Friday, November 7, 2008

拔牙记


拔牙?我还真得很久很久没拔牙了!还真是可怕···我还有三颗牙还没拔耶!

我昨天下午拔的牙,现在还在流着血耶!!!太可怕了!!!

我真得无法忘记昨天拔牙的情景···

医生好像在打劫一样···

他用钳子夹着我的大牙,然后护士捉着我的头,then医生还用力到站起来耶··

幸好我已经打了三只麻醉针。不然我一定会当场乱喊乱叫!

救命啊··真得很可怕!!!

我要去上班了··就写到这吧!

2 comments:

wk said...

sweat=.='''i scare to see dentist too...hey...ur bout sister tat post u forgot to put title la

ChenChen said...

http://www.youtube.com/watch?v=j4DjH2p4_Dw

check dis lnk out... its not a virus... dis grl sings well, make sure u watch til d end cs d girl start singing only towards d end of dis show...

And dun 4get to watch it in high quality, she will sound better!!!